Bössa 68: Jag tycker att du ska ta dit hat och ilska och rikta det mot Engsund och Ignberg Nilsson i stället för mot mig. Jag kommer in här som fredsmäklare och sen skriver du så där om mig...
Inlägg: 2848461
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
{10884}: men sluta! Har du ens skrivit ett positivt ord om MoDo sen match 2? Nu väljer jag att du och jag slutar bråka och istället stöttar vårat lag i vårt hjärta: MoDo ! Ok..
+ 2