DubbelNisse: Äsch det va roligare att gå upp i SHL än att vara kvar. Så en säsong i HA kan vi nog stå ut med! Heja Modo!!
Inlägg: 2849495
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Chamez: ser ni ens matchen? Vi spelar så svårt vi kan...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Nieder testar, RAKT I BRÖSTET. Alltså helt seriöst?
+ 1