Inlägg: 2849555
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Jaha, det var det. Otroligt trist. Grattis Hv, ni var mindre dåliga än oss. Grattis Domarna, ni tog huvudrollen och syntes tydligt hela serien. Nu byter jag om till fotboll och får lida med Bajen istället. Vi syns i hockeyallsvenskan i höst. Hoppas att det inte tar sju år innan vi är tillbaka. Always look at the bright side of life. ❤️🤍💚
+ 1
Vi har ju redan gett upp för minst en match sen. Svårt att ställa om och börja hoppas nu.