Cobbel: Bra Cobbel, våra derbyn är guld värda. Men slå ut Frölunda, så känns det lite bättre
Inlägg: 2849861
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
{9742}: Så är det verkligen, jag gillar dem. Sen är det lite mysigt med rivaliteten mellan varandra med.
Vi ska göra vårt bästa! Men det är svårt när puckarna inte vill studsa vår väg och alla skjuter i Lasses plock 😂
Vi ska göra vårt bästa! Men det är svårt när puckarna inte vill studsa vår väg och alla skjuter i Lasses plock 😂