Inlägg: 2849994
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Confusius: Jag tyckte fan synd om OP, behöva stå där och förklara varför man förlorar matchen och att man är i HA.. Killen blöder Modo, välj någon annan till exempel Ranta och fråga vad fan han har hållit hus.
+ 14
Jag tror att vi kallt får räkna med att vi tappar alla, utom möjligen Sebbe och OP.
Får vi behålla några förutom dessa gossar, så får vi se det som en bonus.