+ 2
Inlägg: 2850174
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Domsjö: EXAKT. Förlusten av Nieder kommer svida nåt överjävligt..
Hade kunnat bygga vår offensiv runt honom kommande år. Har potential för att bli ett absolut toppnamn i SHL. Ni får vi istället se hans offensiv bli söndersmulad i pisstråkiga jävla Luleå.. fy fan.
Kraftsamla nu för helvete MoDo och se till att behålla honom. Vore en signal till övriga att man faktiskt menar allvar denna gång.
Hade kunnat bygga vår offensiv runt honom kommande år. Har potential för att bli ett absolut toppnamn i SHL. Ni får vi istället se hans offensiv bli söndersmulad i pisstråkiga jävla Luleå.. fy fan.
Kraftsamla nu för helvete MoDo och se till att behålla honom. Vore en signal till övriga att man faktiskt menar allvar denna gång.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Domsjö: Ja det är åt helvete. Becksvart. Samtidigt så kan jag inte känna något annat än kärlek när jag ser klippet på en Karlin som ser ut att vilja nita domarpampen. Konstigt hur det där funkar.
+ 4
Fy fan vilken missad chans att bli ett etablerat shl-lag och dessutom ha en Niederbach med många fina år i sig. Usch vad trött jag blev…