Inlägg: 2850546
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: jag tycker det är lite som att se ett riktigt jobbigt avsnitt curb your enthusiasm, d.v.s. mer än jag kan hantera. Särskilt PKn med Bert, Roger och gruvan
Edit: kom på att det är bert, Anders och gruvan. Inte Roger
Edit: kom på att det är bert, Anders och gruvan. Inte Roger
+ 1
Det är ett guilty pleasure man har att kolla Roger på PK