Har någon ett tips på vad man ska göra eller säga när en leksands-supporter mobbar en för att vi åkte ur?
Inlägg: 2851491
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Höfttacklaren: Att vederbörande är dum i hela jävla huvudet?!?!
Leksand som har räddats kvar i SHL av dels en pandemi, och dels av en licensnämnd som skiter i regler och i sina byxor.
Har man då mage att håna andra supportrar, så är man uppenbarligen dum i hela jävla huvudet.
Leksand som har räddats kvar i SHL av dels en pandemi, och dels av en licensnämnd som skiter i regler och i sina byxor.
Har man då mage att håna andra supportrar, så är man uppenbarligen dum i hela jävla huvudet.
+ 1