1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507695 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2851491

Sv: Silly season
Har någon ett tips på vad man ska göra eller säga när en leksands-supporter mobbar en för att vi åkte ur?

Svarskommentarer

Sv: Silly season
Höfttacklaren: Att vederbörande är dum i hela jävla huvudet?!?!

Leksand som har räddats kvar i SHL av dels en pandemi, och dels av en licensnämnd som skiter i regler och i sina byxor.

Har man då mage att håna andra supportrar, så är man uppenbarligen dum i hela jävla huvudet.

Sv: Silly season
Höfttacklaren: Att lyxfällan är vidrigt och snart inte kommer existera mer.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB