Inlägg: 2852009
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Steken84: Varför utgår en majoritet på det här forumet ifrån att ordinarie SHL-spelare vill spela i MoDo i Allsvenskan nästa säsong?
+ 1
Sv: Silly season
Steken84: Varför tror du att han skulle vilja spela i HA? Han producerar på rätt hög nivå i SHL. Har han någon koppling till Ö-vik? (typ flickvän eller något sånt)
+ 4
www.eliteprospects.com/player/29181/patrick-russell