Gavelo: seriöst gavleo vilka har lämnat? Fortfarande sörjer å gråter jag för laget vårt! Hört nått?
Inlägg: 2852293
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bössa 68: Jag tror nästan alla lämnar faktiskt.
Gissar att Olofsson stannar, Berglund, OP, Sebbe, och kanske kanske Rundblad men jag har svårt att fler stannar då Hinken i inte verkar intresserad av att pröjsa ordentligt, han kommer nog ge sig ut och leta oprövat i echl
Gissar att Olofsson stannar, Berglund, OP, Sebbe, och kanske kanske Rundblad men jag har svårt att fler stannar då Hinken i inte verkar intresserad av att pröjsa ordentligt, han kommer nog ge sig ut och leta oprövat i echl
+ 3