Framnäs: vill vi inte ha Ville?! Eller varför förväntas han skriva på för Oskarshamn?
Inlägg: 2852557
Svarskommentarer
Sv: Silly season
NIF: "vill vi inte ha Ville?! Eller varför förväntas han skriva på för Oskarshamn"
Vi rullar inte så i MoDo. Här vill vi bara ha defensivt usla backar, och helst inga centrar. 😉
Vi rullar inte så i MoDo. Här vill vi bara ha defensivt usla backar, och helst inga centrar. 😉
+ 1
Sv: Silly season
NIF: Jag ser inte att Ville skulle gå in på sex backar i ett MoDo som ska tillbaks till SHL
+ 1