Inlägg: 2855193
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Robalob: Givetvis har du en poäng. Helt sjukt att MoDo fostrat spelare, helt i onödan. Vi borde lagt ner ungdomsverksamheten för många många år sen.
Fast, samtidigt är jag sjukt stolt över att vi har båda de yngre lagen i SM-semifinaler.
Hoppas MoDo fortsatt kommer att vara en plantskola, allt annat vore idioti
Fast, samtidigt är jag sjukt stolt över att vi har båda de yngre lagen i SM-semifinaler.
Hoppas MoDo fortsatt kommer att vara en plantskola, allt annat vore idioti
+ 1
www.eliteprospects.com/player/25919/johan-olofsson
www.eliteprospects.com/player/287721/david-lilja