Inlägg: 2855305
Svarskommentarer
Sv: Silly season
bollan123: Jag tror jag hittat en spelare hinken absolut borde kika på, poängmässigt ser han exakt ut som Woods innan han kom till oss!
www.eliteprospects.com/player/414766/ty-glover
www.eliteprospects.com/player/414766/ty-glover
AJ Vanderbeck - N Stevens - Olofsson
Aagaard - Vesel - Woods
MC - LP - Werner
OP - NY(björka/bagenda typ av spelare) - Sebbe
Berra - Rundblad
Norlinder - Berglund
Ny - Ny << här måste vi in med två sheriffer som kan ta mycket tid boxplay och rejäla
Noren
Kommer detta hända? Nej förmodligen inte men låt mig drömma. Detta lag behöver inte vara så oerhört dyrt om man ger kontrakt med låg månadslön fast med bonus vid SHL spel samt ett dyrare kontrakt i SHL. Tänker då på Stevens och AJ Vanderbeck dom kan nog klara av SHL spel om dom gör det bra i hos allsvenska MoDo.
Synpunkter?
Alla dessa spelare har utgående kontrakt nästa säsong ska tilläggas så alla finns nog tillgängliga till rätt lön/roll.