+ 1
Inlägg: 2855428
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Trilske: ha ha, fega dif, skönt slå ut käntää o co tillslut, feta mätta löven!
Surt att MoDo åker , hade gärna sett Hv åka
Surt att MoDo åker , hade gärna sett Hv åka
+ 16
BIK är en HA-konstant och kommer nog aldrig gå upp. Hade det även märkbart svårt mot ett IKO som underpresterat hela säsongen.
Ser inte vilket lag som ska hota DIF, riktigt.
Bortsett från AIK som Kimbys DIF uppenbarligen är rädda för, så man får hoppas att de möts i en final.
Han stod nog för den märkligaste motiveringen hittills: "SSK blev klara före, så det var lättare att förbereda sig."
Mm, säkert...