Janne G: AIK får gärna gå upp i år, bara ni inte kör med nån jävla hopvärvad kastrull-kejda igen
Inlägg: 2855460
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{9742}: hade varit episk slå ut dif i en final, tror ssk kan bli jobbiga för dem, uppretade
+ 3