+ 2
Inlägg: 2855625
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Frontschwein: kan väl omöjligt bli mer Hawaii i HA för oss dock. Men absolut, en bra målis är alltid prio 1 i min bok.
+ 1
Sv: Silly season
Frontschwein: När han tog över blev vi väl elva i HA, typ? Rimligen är förutsättningarna inte mycket sämre den här gången. Då kom vi tvåa och förlorade inte två matcher i rad under grundserien
Håller inte med om praktfiasko. Stor besvikelse absolut, men
Håller inte med om praktfiasko. Stor besvikelse absolut, men
+ 2
En sakta men säker nedbrytning.
Ska bli intressant hur han agerar efter praktfiaskot.
Själv känns det inte som att man orkar bry sig nämnvärt.
Allsvenskan är en skitliga och totalt ointressant.
Lycka till alla ni andra hängivna fans.
Finns roligare sport att se än tredjesorteringen i hockey tampas
Hoppas han inser vikten av en supermålis för det är ännu viktigare i allsvenskan med dess Hawaii än i strikta shl. Tro mig