Monno: Fast han erbjuds ju samma pengar?
Inlägg: 2856300
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Slurp: Då finns det ingen anledning att välja serien längre ner väl? Det blir inte som med Klasen och Videll som fick bättre betalt av HA-lag. Samma lön men större sportsligare utmaning = det blir SHL för Mikkel
+ 1