+ 4
Inlägg: 2858191
Svarskommentarer
Sv: Silly season
M Horava: känslan är ju att ingen egentligen vill stanna och hoppas på att något bättre ska dyka upp, men dyker inget bättre upp så vill man inte stänga dörren till MoDo heller. Frågan är ju dock hur motiverad man kommer vara om man blir kvar då?
Man vill ju ha spelare som går ut tidigt och ingjuter mod med kaxiga utspel. Inte detta mjäkande.
Man vill ju ha spelare som går ut tidigt och ingjuter mod med kaxiga utspel. Inte detta mjäkande.
+ 2
Sv: Silly season
M Horava: helt rätt någon måste kliva fram, nu går några och väntar samt vill se hur MoDo ska satsa, en svår rundgång och det räcker inte att Gradin säger det. Ju fler som hinner lämna desto större risk att de som funderar på att stanna också ser sig om efter andra möjligheter.
Sv: Silly season
M Horava: en helt rätt analys, kan OP och Sebbe krita på utan att tveka så kan han det med! 🙌🏻
+ 1
Om inte han som skrev ett femårskontrakt och är lite äldre stannar. Vem ska då göra det?
Kom igen Jeppe! Nu kör vi!