Inlägg: 2858219
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly: Rutinerade spelare gillar jag. Här är en till som kanske skulle passat in. Känns lite utanför i Luleå.
www.eliteprospects.com/player/101806/albin-lundin
www.eliteprospects.com/player/101806/albin-lundin
+ 1
Sv: Silly season
Silly: Rutin, rätt oöm och kan spela hockey.
De jag kan vara orolig för med honom är hans lön, han har spelat i både Luleå och Örebro, 2 klubbar som frekvent betalar höga löner till många av sina spelare och det är troligt att Emil har ingått där, han var trots allt en ledande spelare när han under kontroversiella former lämnade Norrbotten för Örebro så jag misstänker att dom nog fick betala fr sig.
De jag kan vara orolig för med honom är hans lön, han har spelat i både Luleå och Örebro, 2 klubbar som frekvent betalar höga löner till många av sina spelare och det är troligt att Emil har ingått där, han var trots allt en ledande spelare när han under kontroversiella former lämnade Norrbotten för Örebro så jag misstänker att dom nog fick betala fr sig.
Emil Larsson en rutinerad räv.!
Kan det vara ett namn?