Ändå rätt sjukt att Dick A inte fick matchstraff för Spearing. Blir väl så när DIFiplinnämnden och domarna drar åt ett håll.
Inlägg: 2868091
Svarskommentarer
Sv: Silly season
SpecterV2: Dom misslyckades ju med att få upp diffen i finalserien mot MoDo, trots att dom gjorde allt i sin makt.
Tror inte att dom låter sig själva misslyckas en gång till.
Hockeysverige "behöver" ju ett Stockholmslag, Hockeysverige "behöver" ju diffen! 😉
Har aldrig varit så skönt som säsongerna utan Stockholmslag.
Undra förresten hur diffen tänker göra nu när dom går upp? Tänker dom fortsätta köra med ett halvt ålderdomshem i SHL?
Tror inte att dom låter sig själva misslyckas en gång till.
Hockeysverige "behöver" ju ett Stockholmslag, Hockeysverige "behöver" ju diffen! 😉
Har aldrig varit så skönt som säsongerna utan Stockholmslag.
Undra förresten hur diffen tänker göra nu när dom går upp? Tänker dom fortsätta köra med ett halvt ålderdomshem i SHL?
+ 1