Nucky: alltså, jag har ju ingen insyn eller mer vetskap än någon annan härinne, men nog tycker jag man kan läsa mellan raderna att LP och Gästrin inte är superimponerade över hur de behandlats i a-laget. De fick minimalt med speltid i SHL trots att de nog förtjänat det, och nu när MoDo åkt ur, så har de bättre alternativ. Det känns som oförmågan att fasa in juniorer i seniorlaget biter laget i arslet nu när de skulle få alla möjligheter att glänsa. ”Too little, too late…” tyvärr. Det är ju rätt många i forumet här som kunnat se LP och Gästrin gå före en hel del spelare den gångna säsongen. Tyvärr har klubbledningen inte tänkt samma, och nu slår det tillbaka. Väldigt synd. Tycker man kunnat satsat på dem betydligt bättre än vad man gjorde.
+ 2