+ 1
Inlägg: 2872056
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Huge: Så - På en nivå som en 3åring skulle förstå. Problemet är inte Brynäsrelaterade saker - Problemet är Brynäsfans - Med DIG i spetsen.
+ 3
Sv: Silly season
Huge: Men snälla, kära nån, om vi skriver om LP som ryktas klar till Brynäs då hör det hemma i Brynäsboken? Nota bene: Han har varit i MoDos organisation fram till nu. Man blir fan inte av med dig.
+ 1
Nja, träna svingar gör jag på rangen. Du verkar ha varit där och fått några drives i skallen eftersom du verkar lite yr i mössan.
Om det här nu är Modos bok och du/ni inte vill läsa nåt brynäsrelaterat härinne, varför i hela fridan skriver ni då saker som relaterar till just Brynäs härinne, och inte i Brynäs gästbok?
Rullar du över till vår gästbok och skriver nåt brynäsrelaterat därinne, så får du förmodligen svar därinne också, och inte här.
Svårare är det väl inte, eller?