Janne G: George kanske blir kotlettfrilla i höst. Har du ett uthus där jag kan bo? Lönen är 68 lök i Kista.
Inlägg: 2872082
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nu släpper vi LP,Brynäs o allt annat skit och pratar om lite roligare saker. Vad tror vi får vi nån mer nyhet idag?
+ 6