+ 1
Inlägg: 2873304
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Tycker att Karlin har tappat, vi åkte ju ur, tordes inte spela juniorerna. Ranta ficj spela fast han var klar för Örebro? Vad gav det?
+ 1
I Modo, absolut, i SHL nej nej, i HA kanske, i Europa icke!