Från Hörnefors: Karlin är bäst, varför åkte vi ut då?
Inlägg: 2873326
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Läktartränaren: För dåliga spelare.
Det hade räckt med en bra center från start och en duglig andre målvakt, så hade vi klarat oss.
Det hade räckt med en bra center från start och en duglig andre målvakt, så hade vi klarat oss.
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Läktartränaren: Spelarmaterialet var inte speciellt bra heller.
+ 1