Silly: Så Hinken snålade alltså på Olofsson, trots att han skulle vara en av seriens bästa spelare. Otroligt bra gjort av honom att stanna, men han borde fått lite högre lön.
Inlägg: 2876596
Svarskommentarer
Sv: Silly season
JonathanF: Eller så var det i samförstånd för att kunna lägga än mer pengar på spetsiga lekkamrater och/eller med bonusar och annat. Vi kanske bara sluta spekulera i hur det gått till och bara konstatera att många hade fel om Olofsson och att han nu är kvar.
+ 8
Sv: Silly season
JonathanF: Gissningsvis förstår Olofsson att detta är sista rycket i hans karriär, om han tar en lägre lön 1 år och ser till att Hinken har en överjävligt stark budget att värva in ett vinnande lag för, sen kan Olofsson krita på ett 2 eller 3 års kontrakt med högre lön när vi går upp igen.
Se det som en investering, tufft i början men lönar sig i längden.
Se det som en investering, tufft i början men lönar sig i längden.
+ 5