+ 1
Inlägg: 2876779
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly:
Undrar om Rögle kommer att köra på nytt kontrakt med Kapla?
Kan karlin ta ett snack med honom om att träffa lite gamla polare från Västerviks tiden?
Undrar om Rögle kommer att köra på nytt kontrakt med Kapla?
Kan karlin ta ett snack med honom om att träffa lite gamla polare från Västerviks tiden?
+ 1
Hade jag varit SAIK hade jag uppvaktat Anton Olsson igen.
Utgående kontrakt i Lukko.
Defensiv back