+ 4
Inlägg: 2881103
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Vi får väl se vad Modo landar i för centrar men där känns det som att två riktigt bra centrar på allsvensk nivå måste in (dyra). Vi får verkligen hoppas att Hinken prioriterar detta och inte massa Kelleher-spelare. För missar vi få in kvalitetscentrar centrar går vi inte upp tror jag
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Vill man gå upp skulle jag säga den 3:e är för svag, jag skulle vilja ha något liknande:
Olofsson - Topping - Andersson
Ny - Ny/Fitz/Lundin - Kelleher
Carlsson - Gästrin - Ekberg/Ny
Ohlsson - Bjersa - Pettersson
Falkenhäll
Sen om Måns spelar i 3:e eller 1:a spelar mindre roll. Men känns viktigt att det är den kalibern på 1 & 2 samt att det spiller över lite på 3:e.
Olofsson - Topping - Andersson
Ny - Ny/Fitz/Lundin - Kelleher
Carlsson - Gästrin - Ekberg/Ny
Ohlsson - Bjersa - Pettersson
Falkenhäll
Sen om Måns spelar i 3:e eller 1:a spelar mindre roll. Men känns viktigt att det är den kalibern på 1 & 2 samt att det spiller över lite på 3:e.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: inte hans spets kvalitet nej, men en spelare som totalt sett bidrar lika mycket till laget - tveklöst
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Ja många verkar ju ranka MC på samma nivå som i SHL men han är ju en 40-45p spelare i HA.
Rätt lyxigt om vi kan sätta honom i 3e.
Rätt lyxigt om vi kan sätta honom i 3e.
+ 2
Olofsson - NY - Andersson
Carlsson - NY - Kelleher
OP/Falken -.Gästrin - NY