+ 1
Inlägg: 2881495
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov:
Tänk att det är mest i hockeyn fans spyr galla så här mycket över att spelare lämnar?
Inte alls lika mycket i fotboll och ingeting i Innebandy, bandy eller handboll?
Tänk att det är mest i hockeyn fans spyr galla så här mycket över att spelare lämnar?
Inte alls lika mycket i fotboll och ingeting i Innebandy, bandy eller handboll?
Det är inte riktigt vad röda dagar menade.