JonathanF: Är det vad stollarna på bladet tycker eller är det från hinken?
Inlägg: 2881812
Svarskommentarer
Sv: Silly season
modomille: Ja, det är programledarna som tycker det. Deras resonemang blir dock lite orättvisa då tidigare klubbar fått 6 miljoner i fallskärm och fler spelare i rätt ålder. Om Niederbach och Norlinder varit 33 skulle de förmodligen stannat.
+ 2