+ 22
Inlägg: 2883307
Svarskommentarer
Sv: Silly season
MoDoNörden: jag har vare sig twitter eller annat men man blir ju sugen på att försöka få iväg en rad till rundblad om hur jävla glad och tacksam man blir !!!!!
+ 10
x.com/modo_hockey/status/1925136332390592931?s=46&t=_4IO4iMYyElsRY_4JdhC5Q