JonathanF: Undra hur man kommer formera sig i PP. Just nu känns bara Rundis och Berglund som PP-backar. Sen ska det väl iofs komma in en till back, men gissar att det kanske blir minst en PP-formation med bara en back.
Inlägg: 2883446
Svarskommentarer
Sv: Silly season
TickledDonkey: Är ju väldigt få lag som fortfarande spelar med två backar i PP. En är ju standard nuförtiden.
+ 1