+ 7
Inlägg: 2883962
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: Skillnaden är väl att det är fint att spela för en anrik klubb som Modo, det är mer än ett jobb. Man är utvald av självaste Hinken att serva denna klubb och skjuta pucken mellan benen på den burväktare som löven behöver offra för stunden. Det handlar om så mycket mer än en lön varje månad, jag förstår att Timråiter inte kan sätta in sig i detta men det är okej ni får snart fullsatt igen när Modo kommer till SHL 26/27.
+ 6
Jag tycker er hetsjakt på "förrädare" går lite långt. Hockeyspelare är ett yrke, precis som andra yrken för spelarna.