+ 1
Inlägg: 2885217
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KRB: MoDo har nog många spår parallellt. Säger bara att MoDo-fans ska inte stressa över "namn". Måste funka i en helhet. Sen i en ekonomisk verklighet.
+ 1
Länge leve Republiken! 🇱🇸
Östersund klarade sig kvar på ren halvtur!