TickledDonkey: Då lär du ha inside på om Linus Andersson är klar för oss också? Och att han kommer presenteras lite senare bara?
Inlägg: 2886686
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90:
Va fan gör Niva i rutan?
Jag vill ha Bojan där som ställer Dansken mot väggen av va fan Sverige syslade med sista 35 minuterna...
Så det bli lite debatt 🤣
Va fan gör Niva i rutan?
Jag vill ha Bojan där som ställer Dansken mot väggen av va fan Sverige syslade med sista 35 minuterna...
Så det bli lite debatt 🤣