Silly: Svenska landslaget är exakt som det gamla Modo. Struntar helt i försvarsspel. Kommer bli synade mot bättre lag
Inlägg: 2886696
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo :
Tror ni det kommer någon mer stjärnvärvning från Löven?
Tror ni det kommer någon mer stjärnvärvning från Löven?
+ 1