Silly: Förstår inte hur Almtuna överlever, -23 miljoner på de tre senaste åren.
Inlägg: 2886859
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Som dom sa i hockeynews podd borde Almtuna flyttas ner. Hockeyallsvenskan ska vara en proffsliga. Då kan man inte tvinga spelarna att köpa egen mat och inte ha råd med övernattningar på bortaresor
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Det gör dom nog inte. Har inte råd med tränare, mat till spelare under bortamatcher osv.
Är nog bara en tidsfråga innan dom flyttas ner
Är nog bara en tidsfråga innan dom flyttas ner
+ 1