1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507612 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2886867

Sv: Silly season
SPOODI: men hör själv vad du skrev. Uttagen till OS i ett land med erkänt duktiga målvakter. Hur nära tror ni Werner var att bli uttagen till OS? Inte ens påtänkt.
Att vinna liiga och spela upp ett lag till SHL är väl bra meriter. Hade Werner lyckats med åtminstone en av dessa så hade det känts bättre. Men som sagt, han har inte vunnit något signifikant alls.

Svarskommentarer

Sv: Silly season
{10837}: Det var Haukeland som spelade upp Leksand.

Sv: Silly season
{10837}: Fast Tuohimaa har inte vunnit liiga.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB