Inlägg: 2886877
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Dock lär ju löven spela en mer fysik tung hockey detta år med tanke på att Bogren tränar laget.
Jag tror att Lundin hade fått ut mer av sitt spel i SSK , Dom spelar mer hans hockey där. Tung och fysisk hockey....
Så då har dom sin 1: a kedja och lagbygget är klart:
Ja någon back och forward in till kanske?
F.Forsberg - A.Lundin- M. Nilssson
Sedan då?