+ 2
Inlägg: 2886925
Svarskommentarer
Sv: Silly season
mattias - 74:
Jag hoppas satsningen är på en nivå att man kan göra en liknande även nästa år om man nu inte skulle gå upp.
Jag hoppas satsningen är på en nivå att man kan göra en liknande även nästa år om man nu inte skulle gå upp.
+ 1
Sv: Silly season
mattias - 74: Detta är ingen tokig satsning från MoDo alls. Misslyckas vi nu så blir det bara en vända till. Stabil ekonomi och publik. Ingen panik att gå upp kommande säsong.
+ 2
Hoppas verkligen ni kommer tillbaks direkt
Finns det risker med denna satsning tror du? Man tänker ju på löven och deras satsningar i många år. Vad är det som talar för att eran tid i AS blir bara 1 säsong och vad är farhågorna tror du/ni?