Idbyn: Bra fråga, hur är det ställt med han?
Inlägg: 2887205
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9742}: Det är dåligt ställt med Huge. Han saknar insikt.
Anaheim hade ingenting att säga till om innan Lucas skrev på. Det var Alcen som gjorde Ett oerhört dåligt val.
Anaheim hade ingenting att säga till om innan Lucas skrev på. Det var Alcen som gjorde Ett oerhört dåligt val.
+ 3