Inlägg: 2887243
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Näse'n om den svåra tiden han hade ifjol !!
❤❤❤ (skall vara röda hjärtan)
hockeysverige.se/hockeyallsvenskan/pontus-nasen-oppnar-upp-efter-mammans-dod/?fbclid=IwY2xjawK7X6tleHRuA2FlbQIxMQABHnvf0ihmMjT1mqKCcvlEllNbV5tES8fziBs67Vx6hEDG8qEqa9usKxA7V2md_aem_MnI-5y0hDFBgan95W_wioA
❤❤❤ (skall vara röda hjärtan)
hockeysverige.se/hockeyallsvenskan/pontus-nasen-oppnar-upp-efter-mammans-dod/?fbclid=IwY2xjawK7X6tleHRuA2FlbQIxMQABHnvf0ihmMjT1mqKCcvlEllNbV5tES8fziBs67Vx6hEDG8qEqa9usKxA7V2md_aem_MnI-5y0hDFBgan95W_wioA
+ 12
Stämmer det han har väldigt mycket Dickinsson vibbar i sig..
Stark på pucken och går rakt på mål.
En riktig Björn med andra ord?
Bra i alla delar på plan!