+ 10
Inlägg: 2887364
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Majbrasan: Ja, vilka problem en del verkar ha.
Skriver inlägg om Alcen och Brynäs härinne.
Får svar från brynäsare härinne.
Känner sig provocerade av dessa svar.
En del känns som den trötta surströmmingen på Ulvön.
En magsur modoit som förväntar sig att bara hitta subjektiva hyllningar av MoDo härinne.
När vi nu ändå är inne på ditt fisktema…
Skriver inlägg om Alcen och Brynäs härinne.
Får svar från brynäsare härinne.
Känner sig provocerade av dessa svar.
En del känns som den trötta surströmmingen på Ulvön.
En magsur modoit som förväntar sig att bara hitta subjektiva hyllningar av MoDo härinne.
När vi nu ändå är inne på ditt fisktema…
+ 4
På frågan om "objektiva bedömare", allvarligt talat, tror du någon förväntar sig att hitta det i den här boken? Ledsen att behöva slå hål på din bubbla om det var din.