+ 4
Inlägg: 2887395
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Mycket fint och positivt!
Jag var hockeytrött efter kvalet. Denna Silly-säsong har dock verkligen levererat och jag ser inte varför jag inte fortsatt skulle göra resan till Övik kommande säsong!
Blir spännande att se det här laget på is.
Jag var hockeytrött efter kvalet. Denna Silly-säsong har dock verkligen levererat och jag ser inte varför jag inte fortsatt skulle göra resan till Övik kommande säsong!
Blir spännande att se det här laget på is.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Mycket imponerande faktiskt! Slipper man oroa sig för inte kunna betala sin skatteskuld och få betala 1,6miljoner till Kronofogden. Ingen nämnd, ingen glömd.
+ 2
Det mest positiva är kassan fortsätter öka, 25 miljoner numer.