{9742}: Pikkarainen märklig spelare ändå, hade 1.5 grym säsong egentligen, här hos oss. För övrigt inget särskilt och gick relativt snabbt i pension? Vad hände??
Inlägg: 2887992
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: tror han började följa vetgirig, då blir man utbränd snart. Men sjukt underhållande spelare.
Men, som du säger, karriären föll brant efter MoDo. Man ska inte lämna MoDo om man fått förtroende där
Men, som du säger, karriären föll brant efter MoDo. Man ska inte lämna MoDo om man fått förtroende där