+ 1
Inlägg: 2888036
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow:
Det är väl ändå en sanning i modifikation.
Han hade ett stark år där,
Sedan har han väl inte rosat marknaden...
Det är väl kkart att grabben kan passa men han är ingen speluppläggare eller någon som ofta slår sin gubbe i man man sutuationer som glr art dwt öppnar upp sig.
Det var ju Niederback som stig för dwn biten i den linan och serverade Olofsson sedan i en öpoen målchans.
Tyckte han var en av dem som inte alls höll för förväntningarna man hade..
Väldigt upphaussad skulle jag vilja säga!
Hur många frilägen brända han inte under säsongen...
Jag var lite besviken på han resultat och jag tror inte han var nöjd heller med sin leverans!
Det är väl ändå en sanning i modifikation.
Han hade ett stark år där,
Sedan har han väl inte rosat marknaden...
Det är väl kkart att grabben kan passa men han är ingen speluppläggare eller någon som ofta slår sin gubbe i man man sutuationer som glr art dwt öppnar upp sig.
Det var ju Niederback som stig för dwn biten i den linan och serverade Olofsson sedan i en öpoen målchans.
Tyckte han var en av dem som inte alls höll för förväntningarna man hade..
Väldigt upphaussad skulle jag vilja säga!
Hur många frilägen brända han inte under säsongen...
Jag var lite besviken på han resultat och jag tror inte han var nöjd heller med sin leverans!
Ska du begränsa honom till att bara skjuta tycker jag att det låter oerhört märkligt. På den nivån är han klass och ska gärna ha väldigt mycket puck.