DrCox: Snarare en bedrift att i n t e spela i SHL med era förutsättningar
Inlägg: 2888214
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
steveroper: Du får det all låta som att dom där förutsättningarna är nått lotteri som ni har dragit nitlotten i
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
steveroper: *
Ligan där MoDo lirar är den bästa! Heja! Heja! Heja MoDo!
Ligan där MoDo lirar är den bästa! Heja! Heja! Heja MoDo!