Inlägg: 2889868
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Precis.
LP utvecklas mer på bänken i Brynäs än vad han hade gjort med mkt istid hos Modo i HA.
Säger en del om hur dåliga ni är på att utveckla era talanger jämfört med oss... ;-))
LP utvecklas mer på bänken i Brynäs än vad han hade gjort med mkt istid hos Modo i HA.
Säger en del om hur dåliga ni är på att utveckla era talanger jämfört med oss... ;-))
+ 2
Vi sålde en bänknötare!