+ 1
Inlägg: 2890333
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 25-26
Peja: Jag tycker att han var en vattenbärare. En laglojal snubbe typ Jonas Bergkvist. Behövde man en spelare för tredje eller fjärde som alltid ställde upp, aldrig klagade och visste vad han hade för roll tog man honom.
Poängen var att han var dominant i elitserien, men marginaliserad i Tre Kronor.
Poängen var att han var dominant i elitserien, men marginaliserad i Tre Kronor.
+ 2
Angående Janne Larsson, så var han ofta framträdande under landskamperna som spelades under säsongens gång, men hamnade längre ner i hierarkin i VM. Tror du har missat att han faktiskt hade en väldigt bra landslagskarriär…