+ 1
Inlägg: 2890512
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Hockeynews går ut med att SSK jagar Mario Kempe som sin sista spetsvärvning. Tankar?
Sv: Silly season
Peja: Ja, har man ett hockeygym som är bra i närmiljön så anser jag definitivt att man borde stanna där.
Egoistiskt jublar jag lite ändå över att få in en duktig spelare, men jag kan vara ärlig med att för spelarens del är det statistiskt sett ett dåligt val. Nu har vi tyvärr den här verkligheten att förhålla oss till.
Egoistiskt jublar jag lite ändå över att få in en duktig spelare, men jag kan vara ärlig med att för spelarens del är det statistiskt sett ett dåligt val. Nu har vi tyvärr den här verkligheten att förhålla oss till.
+ 2
Klart det generellt sett är bättre att stanna i sin närmiljö, men det är också i allra högsta grad en individuell fråga som inte nödvändigtvis har samma svar för precis varenda individ. Det kan finnas många faktorer som spelar in, varav många som man inte känner till som utomstående.